Teacher-mom ben o konuda çok dertliyim 7. Haftada başladı benim normalde son aylarda olurmuş en büyük derdim oldu açken bile yandı oturarak uyudum günlerce başlarda ılık süt biraz işime yaradı ama bi süre sonra o da yaramadı. Renee verdi o daha kötü yaptı, şimdi daha azaldı ama yine var yüzüm hep böyle ekşi suratsız oldum valla insanlarla oturmaktan çekiniyorum yanlış anlarlar diye hep acı çekiyormuş gibi bi ifadem var 😔