Mom97 2 aylıkken korona oldum ve çok hafif atlattım diye düşünüyorum hatta normal de griplerim bile daha ağır olur. Eşim daha ağır geçirdi Allah korudu bizi inşallah. Ama sonra 5. Ayda bu durum başladı. Yani asıl zorluğunu yeni yaşıyorum bu hastalığın. Bebeğim için hep vitamin içiyorum mecbur. İnşallah bir problem olmadan sağlıkla doğar. Gerçekten ortalık çok kötü ve bu hastalık herkeste çok Farklı etkiler bırakmış öyle şeyler duyuyorum ki saçları dökülen, kulak sinirinde hasar bırakan, iyileştikten sonra kalp krizi geçiren.