Tugbayldrm0133 Selam anneler .. Adanada olan ve önerebileceğiniz en iyi doktor var mı? Özel veya devlet. Iki kurumdan da olabilir. Ama özel düşünüyorum. Yorumlarınızı alabilir miyim 🌼⚘🌺
Gulgok Tugbayldrm0133 Gökmen Sukgen Klinik. Doktorumdan çok memnunum. Pozitifliği, ilgisi gerçekten mükemmel
Eliftozak Tugbayldrm0133 bende aynı şekilde doktor arıyorum Ahmet özkan hocayı önerdiler pazartesi ona gideceğim bakalım nasıl olacak
Nurcaa Tugbayldrm0133 Medline hastanesi Gül Demirtaş çok iyi bir doktor hem ilgili hem güleryüzlü saat kaç olursa olsun ulaşabilmeniz en büyük artısı hiç bir konuyu es geçmiyor. Ocaktan sonra doğum ücreti zamlandı tabi 5000 TL doğum normal sezaryen aynı. Muayene ücreti 215 TL
_Mother_ Tugbayldrm0133 ocak öncesi muayene ücreti 207₺ idi ama zam sonrası Muayene ücreti 232₺ Sezaryen doğum 2600₺ Normal doğum 3700₺ 2 kişilik oda 165₺ Tek kişilik oda 485₺ Özel oda ise 685₺ Ücretler bu şekilde benim normal olacak şahsen bu kadar ödemek mantıksız geliyor o yüzden araştırma yapıyorum doğumu şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum ama muayenelere hep hakan hocaya gidiyorum taramalarımı falan da o yaptı 26 haftalığım
Tugbayldrm0133 _Mother_ Sağlık ile kucağına al inşallah canım. Şehir hastanesinde doğum düşünürsen sefa ve emre doktor varmış canım bi araştır git istersen konuş . Sefa doktor da 2 arkadaşım doğum yapmış çok memnunlar sağlıklı geçmiş herşeyleri de. Samimi ve konuşkan bir doktormus
_Mother_ Tugbayldrm0133 sefa arlıer sanırsam 😇 2 saat önce randevu aldım canım bende burda bir arkadaş doğum yapmıştı memnun kalmıştı onun tasfiyesi üzerine ona aldım maksat bir gidim gözlemlim dedim adana ya eşimin görevi dolayısıyla geldim pek bilgim yok yani gebelik öncesi ve sürecince hakan hocaya gitmiştim hep
Cylncyln_01 _Mother_ ama canım devlette bir dr oldugu icin doğumunda hangi dr nöbetciyse o yaptırır diye biliyorum
mirac_le Canim ben Ortadoğu hastanesinde Filiz Kavi’ye gidiyorum. Daha önce yakınlarımda gitti cok memnun kaldılar, bende aynı şekilde memnunum. İşinde profesyonel. Muayene ücreti 185 TL.
Sehertsn Gulgok anladim doğumumu adana da yapmayi planliyorum da iyi bir doktor dediler gelince bir görunecem ona artık.
Tugizzz Tugbayldrm0133 Adana da gerçekten kadın doğum konusunda çok iyi doktorlarımız var. ben medline hastanesinde görev yapan Sevgi Sarı Demir ın hastasıyım. Bir önceki doktorum başkentteydi. İsim vermeyim şimdi aşırı yoğun olduğu için ondan vazgeçtik çünkü ulaşamıyorduk kendisine ve sorunlu bir gebelik yaşıyorum. Daha sonrasında tavsiye üzerine sevgi hanımla tanıştık hayatımda verdiğim belki de en doğru karar. Kendisi aşırı Güler yüzlü pozitif ve hiç bir ayrıntıyı atlamadan görevini yapan birisi. Aşırı memnunum. Keşke gebeliğimin başında tanışsaydım kendisiyle. Ve gebelere normal doğumdan korkmaları konusunda telkinlerde hep. Muayene ücreti 215 TL ama doğum ücretini bizim özel sağlık sigortamız karşıladığı için bilmiyorum 🤷🏻♀️ biraz uzun oldu ama umarım yardımcı olabilmişimdir.
Tugbayldrm0133 Tugizzz Çok teşekkür ediyorum canım tavsiye ve uyarın için. Sağlıklı doğumlar hepimize 🌼