esoeso Eebbrruu bnmde asırı mdem bulanyr ıshalmde var yaa ama sancılrmcok nadır 35 +1 deym ıshaln dogm belrtsı oldggu blmyrdm
Eebbrruu Bn ne yedysem gtmedi ishal bir hafta olck neredeyse ama ishal doğum belirtisi olblir dedi dktr. Hala da dvm ediyor. Hafif de migde bulntm var arada sancı çıkıyor arada iniyor
BeyzaGnaydn Cnm ben ilk dogumumda da vardi o belirtiler, boyle bi iştahsızlık ve ishal olmustum , 2-3 gun sonra doğuruverdim 🙂
Domatesimm Eebbrruu bende 36. Haftadayım ishal ve kusma var 🤦🏻♀️ Ve mide bulantısı yaşıyorum akşamları özellikle.
Domatesimm Eebbrruu yaaaa öyle mi😊 hayırlı zamanda olsun inşAllah. İnsan hisseder mi acaba benim de içimde bi his var bu yönde 🤨
Mrvgl DomatesimmDr muayene etmiştir muhakkak doğduğun da. Size öyle geliyordur. Bir de gebelikte sigara kullandiniz mi
Zeze03 Eebbrruu bnmde 36+4 bu haftaya girdiğimden beri mide bulantısı bardı bugğn ishal var Buda Doğum belirtti olabilir mi açana 🙁🤭
Eebbrruu Zeze03 çok sıvı mi ishalin muz fln yedgin zmn gecmiyosa bi dktra görün cnm nst yapsin ne olur ne olmz
Zeze03 Eebbrruu sıvı açıkcası hiç zorlanmadım yaparken ayıptır söylemesi su gibiydi muz vs tatlı meyve yemiyorum gelişimi iki hafta önde gidiyor çoğu seyler yasaklandı cnm
Meralalyayaz Migde bulantisi bende de var ama ishal yok 37 haftamdayim migde bulantisi normal mi ? Neden olur sizce kizlar ?