Ohaezgi Bana sorduğunuz cümleyi üslubunuzu begenmedim belirttim. Kendim Ve cevremde şekerli ürünler cips yediren bi yakınımı gormedigim için bana farklı geliyor.Benim bakış açım böyle hanfendi. Böyle şeylere ufak ufak izinler veriliyor ve günümüz de ufacık çocuklar kanser oluyor.Herseyin en baştan önlemini alıp takdiri yaradan a bırakmak gerektiğini düşünüyorum.
Misal anne sigara içiyor kadın aa bisey olmuyor ama çocuk hasta doğuyor iyilesemiyo bunu gormuslugum var. Bizler dikkatli olmalıyız.
Ha cips olsun zarar li şeyleri sevmiyorum
Ayda yılda bir diye belirtmiştim tadımlık iki-üç cips atarım tadını almak adina ama evladima vermeyi dusunmuyorum doğal ürün bile bulmak zor iken market ürünleri cazip gelmiyor bana.anne olmadan evlenmeden önce de yetim kuzenlerimin yemegine kadar dikkat ederdik elimizde buyuduler. Herkesin hayat gorusu beslenmesi farklidir benimki farkli gelebilir bi cok insana.