Ohaezgi valla ben ağır tiryakiydim sigarasız çıldırıyordum hatta hep derdim ki sigara beni bırakmadan ben sigarayı bırakmam diye ama nasıl olduysa hamileliği öğrendikten bir hafta sonra bıraktım ben bile şaşkınım o yüzden cipsimi de yerim kola mı da içerim evet bebek taşıyorum ama ben de insanım canım çekiyor . Her zaman yemesem de ayda bir cipsimi hunharca yerim şimdi gelir üstün duble yetenekli harika anneler beni linçlerler zerre umrumda değil onlar einsteinlerini yetiştirsinler