Munzurrrrr Kızlarrrr merhaba Bağcılar medipole giden var mı nasıl bir yer bir de doktor önerisi olan var mı
Alfabetaa Munzurrrrr genel olarak bütün doktorları iyi aslında ama ben duygu ışıll gencere gidiyorum dunya tatlısı bi doktor ve hastane çok güzel konforlu. Doğum ekibi ve ebeleride cok iyiymiş duyduguma göre
Mom041 Munzurrrrr ayrıca sadece hamilelik için değil normal rutin kontrol ya da hastalıklar için de oraya giderim temiz ve ilgili bir hastane içim rahat ediyor orada.
Haziranannesi92 Munzurrrrr duygu ışıl gencer . Çok ilgili çok tatlı. Wp dan her sorunuza da hemen cevap veriyor öneririm benim doktorum
Munzurrrrr Haziranannesi92 en çok önerilen isim kendisi doğum ücretleri pahalanmış bir arkadaş öyle demişti
Haziranannesi92 Munzurrrrr ultrasonu dr kendisi yapıyor muayene ücreti içinde tabi ama kan tahlili vs ücretli hep öyle çok uygun bir hastane değil sgk kı muayene ücreti 270 tl mesela
Mrvalp9218 Bnde duygu ışıl gencer e gidiyorum memnunum ücreti pahali biraz evet 210 la başladık hamileliğin başında 270 oldu muayene yılbaşından sonra sezeryan olucam haftaya 5200 fiyatı.
Uzramm Mrvalp9218 bende duygu hanima gidicem pazartesi günü 38+4 teyim. Normalden ziyade sezeryan yanlisiyim. Istege bağlı Sezeryan ucretleri ne kadar yüksek 9500:( doktor zorunlu sezeryan yapar mi acaba..
Mrvalp9218 Alfabetaa benim ikinci dogumum ilki sezeryandi ondan dolayı anladığım kadarıyla doktor normal doğum destekçisi.
Alfabetaa Mrvalp9218 anladımm sağlıkla alırsın kucagına inşallahh. Ya normal sezeryan önemli değill tabiki sağlık söz konusuysa sezaryen olurum ama önceliğim normal doğum doktorun beni sezaryene almasından korkuyorum biraz ama dediğin gibi normal doğum destekcisi diye duydum bende
Mrvalp9218 Alfabetaa amin inşallah sende istediğin gibi sağlıkla yavrunu kucağına alırsın inşallah doktor desteği önemli.