Mommy_006 Gkcgkc ne zor günlerdi ayağımı kaldırıp inemezdim yataktan dönemezdim felan cok zordu ama gecti sükür doğumdan sonra
BurcuP Nurhanderin bir şey sorabilir miyim bebeğiniz baş aşağı dönüp Doğum pozisyonunda mıydı yoksa kafası daha yukarıda mıydı. Hemen hemen haftamız aynı ama bizimki kafasını rahim ağzına dayamış acaba benim ağrım o yüzden mi diye düşündüm..