Kızlar hep Çınar’ın yanına Batın Çınar olsun diye düşünmüştüm sonradan öğrendim ki batın 99 isimden biri olduğu için önüne El- batın koyulması gerekirmiş vazgeçtim tek Çınar olsun 🙏🏼 Bir de 2. İsim düşünmüyorum artık soyadımız da isim Metin düşüncenize çocuk sınavlarda isim kodlamayla bitirecek süreyi ve çocuğa ne diye seslenecekler hangisi söylesek acaba 😂😂