gnc Vitaminimm aynen öyle canım inşallah hepimizin çocuğu öncelikle hayırlı birer evlat olurlar ülkelerine yararlı insan okurlar
Vitaminimm gnc inşallah 🙏🏼 Bir yandan çok çok istiyorum bir yandan da çok korkuyorum inşallah hepsi hayırlı evlat olurlar 🙏🏼
Naznaz Nehir koyacagız sanırım çok hoşuma gidiyor ismin naifliği yakın akrabamda olmasaydı Eylül ve Asya isimlerinide bayılıyordum hemde dogdugum aydı ama kaptırdık 🙂 Erkek olsaydı Atlas,Toprak düşünüyordum
Vitaminimm Naznaz bende erkek olursa küçüklüğümden beri Çınar koymak isterdim ve bu hala değişmedi erkek evladım olursa adını Çınar koyucam inşallah 🙏🏼 2. İsim olarak Toprak ta aklımın hep bir kenarındaydı çok hoş bir isim 👍🏼😍
Naznaz gnc buglemi yiğenime koydular çocuk beş yaşında şimdiden benim ismim neden böyle arkadaşlarımın ki çok güzel diye ağlıyor 🙂 aslında güzel bir isim ama çok kaba geliyor kulaga birde internette yazanın gerçek anlamıyla alakası yok çok araştırdık gerçek anlamı kızıl derili atasözünde “bereket yüklü bulut” demekmiş.. buda ne kdar doğru bilinmez en iyisi anlamı üstünde Türkçe isimler koymak her yer tikican isimlerle doldu 🤔
gnc Naznaz eşimin favori isimleri Çınar ve toprak bir düşük yaptım onda ismini Çınar koyacaktık o yüzden şimdi Çınar istemiyoruz ama ateş veya toprak olabilir erkek olursa
Pinaryyim Asya bnim kardeşimin ismi çok cadı bşey pek tavsiye etmiyorm 😜😜😜 eylülü bnde çok istedim dogdugum ay bnimde annemde bana çok koymak istemiş ama babam izin vermemiş bnde kuznime kaptırdım eylül ismini o koymamış olsa eylül olurdu kesinlikle 😀
Naznaz Pinaryyim 🤣🤣 kardeşim demesen akrabam zannedecektim seni 😂 bizim Asyada müthiş cadıdır ne laf dinler ne oturdan anlar ne durdan hatta öyle ki annesine 9 ay görüşmeyelim kınamak istemiyorum demişliğim var ama isim güzel demek tüm Asyalar böyleymiş soğudum şimdi 😂 bende Eylülü teyzemin kızına kaptırdım malesef üzülüyorum baya bu duruma ama ne yapalım.. Nehir isminde tanıdıklarınız varsa karakterleri nasıl lütfen söyleyin bana 😂
Naznaz gnc Allah bir daha yaşatmasın🙏🏻 Ateş de çok güzel her zaman düşünmüşümdür ama beni iten bi yanı var isim çok sert geliyor nedense ama begeniyorsanız çok güzel hepsi