confundo Merhaba hanımlar😊Eşim varikosel ameliyatı olacak da hastanede neler lazım olur merak ediyorum. Evet çok basit bir operasyon ancak yine de belki yanımıza almamız gereken önemli ve gerekli bir şey var mıdır? Tecrübe edenler yorum yapabilirse çok sevinirim😊
afrasil confundo canım zaten yatış olmuyor aynı gün çıkıyor biz sadece terlik koymuştuk , rahat kıyafetler giyip gitsin eşin sonrasında da onları giyer zaten .
Selvaa confundo normal bir pijama alin kalacaksaniz bide terlik başka birseye ihtiyaç olmuyor benim esim 1 gece yatmisti hastanede
Hkk0809 confundo biz de 1 gece yatmıştık yanıma kolonya, ıslak mendil, pijama takımı, çorap, birkaç tane iç çamaşırı almıştım ve tabi terlik
Mervekomur Benimde eşim de oldu slim baksir istemişti doktor sıkı olması gerektiğini söylemişti yanında ekstra bulundur istersen lazım oluyo birde buz termosuna ihtiyaç oluyo aklında bulunsun
afrasil confundo o zaman pijama terlik ic çamaşırı falan koy canim . Bide boxer değil normal kilot öneriliyo ameliyattan sonra . Nescafe ordan verirler herhalde esime getirmislerdi çünkü bol Nescafe icilmesi söyleniyor bas ağrısı olmaması için
confundo Neslihan1903 Teşekkür ederim canım biz yatacakmışız bir gece de merak ettim belki farklı bir şey gerekiyodur diye😊
Neslihan1903 confundo AA yatacaksanız tedbirli olun pijama geniş iç çamaşırı buz torbası banyo terliği iki kupa kahve falan ıslak mendil kolonya havlu gibi şeyler alabilirsin biz iki saat yattık o yüzden dedim özel hastane dimi
confundo Kızlar peki şeyi de sorayım sizlere. İlişki ne zaman olabilir dedi doktorlarınız? Dikiş falan oluyor mu onda? Valla çok detaylı konuşamadık da doktorla ben de merak içerisindeyim😔
Mervekomur confundo evet dikiş oluyo ama küçük bi kesi 5 6 dikis atiliyo sadece. ilişkide normalde 1 ay diyolar tabi duruma göre degisiyo o durum
confundo Neslihan1903 Yok canım üniversite hastanesi. Anestezi uzmanı iki gece dedi de ürolog bir gece dedi bize. Hazırlığımı yapayım yavaştan diyorum ben de operasyon haftaya inşallah
Neslihan1903 confundo sen sağlam yap hazırlığını kendin içinde yap ne olur ne olmaz haklısın zor bir ameliyat değil uzun sürmüyor hemen toplar kendini merak etmeyin 🤗 eşim çift taraflı oldu 2 saat sonra eve geldik o gün dinledi erkesi gün normale döndü
confundo Neslihan1903 Sağolasın canım peki siz güzel haber aldınız mı? Ameliyatı ne zaman olmuştu eşiniz?
Neslihan1903 confundo eşimin sorunu çözüldü ama yel sorun onda olmadığı için normal gebelik elde edemedik bende de t rahim vardı 6 ay denedik olmadı tüp bebek ilk seferde tuttu şükür sizde bir problem yoksa 6 ay içinde hamile kalırsınız Allah’ın izniyle 🤗