yldzyldz canım kan testi yapıp kendinde bakabilirsin normal artıyor mu diye.valla insanı çatlatıyor bu doktorlar gereksiz evham ya.biz eşimle üç dört günde bir kan testi yapıyorduk.bence zamanın varsa doktora gitmeye git kan testi yaptır acilde bir saate çıkıyor.en son yaptırdığın değere göre düzenli arttıysa sıkıntı yoktur.pazartesi 15 ise Çarşamba 30 gibi mesela.