Gmz_usk ben her seferinde yıkıldım ama her seferinde güçlenerek yola devam ettim. Sağlıksız bebek düşermiş hep vardır bi hayır belki ileride daha büyük bi imtihanla karşılaşacaktık sen de toparlan inşaallah daha güzel olacak tabi ki kolay değil ama inan yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Bebeklerimizin alacak nefesi varsa naparsak yapalım gelirler ama düşeceklerse de pamuklara da sarsak olmuyor😐 sen de kendine böyle telkinler vererek güçlen ve yoluna devam et 🤗