Nehirimmm06 Semraersoy bende geçen sene Mart ayında düşük yaşadım daha doğrusu ölü doğum yaptım 17 haftalıktı şimdi 13 haftalık hamileyim benimde riskli Allah yardımcımız olsun 😔🤲🏻🤲🏻
rmdfile Bushamm olmadı hamdolsun kan pıhtılaşmasından dolayı düşüyormuş şimdi iğne kullanıyorum 19 haftalık olduk inşaallah sağ salim kucağımıza alırız🤲🏻 Size de geçmiş olsun Rabbim en güzel zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşaallah🤲🏻
Gmz_usk Esmayy388 çok sevindim🙏💕 doktorum bana da kontrollü şekilde tekrar gebelik için yardımcı olacağını söyledi çoğu kişide görüyorum artık düşük dedi
Gmz_usk rmdfile merhaba benimde doktorum genelde kan pıhtılaşmasindan düşük olduğunu söyledi.Bunun için herhangi bir test yapılıyor mu?
Esmayy388 Gmz_usk evet canım çoğu ilk gebeliklerde oluyormuş ama ben biraz araştırdım altında sebep var mı diye sende genetik pıhtılaşma testi falan yaptırdın mı
rmdfile Gmz_usk evet canım genetik test yapılıyor ben yaptırdım ona göre kan sulandırıcı iğne kullanıyorum şimdi. Kadın doğum doktoru istiyor üniversite hastanelerinde ya da bazı özel hastanelerde yapılıyor test
Gmz_usk Esmayy388 yok canım daha test yapılmadı doktorum yardımcı olacağını söyledi.Dusuk yapalı bir hafta oldu ama hala pıhtı kaldı ilaçla düşürmeye çalışıyorum.Haftaya tekrar gideceğim bakalım ama 1 ay korunsan yeter dedi bana