Mom97 MM0106 ROXY öneriyorum kızım 2 bucuk yasında hep onla yıkadım cok güzel smdi hamıleyim onada roxy kullanıcam
daisybebek mercimeginanne Bende duru granül almıştım doğumdan önce kokla kokla bitmiyordu sanki bebeğim kokuyordu, şimdi bebeğim var 2,5 aylık ama kıyafetleri artık kokmuyor gibi burnum alıştı heralde. Zaten onun kendi kokusu misss 🥰
mercimeginanne daisybebek duru granül düşündüm ama makineyi tıkıyor dediler o yüzden sıvı deterjana yöneldim ben :)
birinciozden mercimeginanne duru granülü önce sıcak suda açarak kullanabilirsiniz.Bebeğimin kıyafetlerini o şekilde yıkadım .Çözündüğü için baya da köpürdü.Dikkatli koymak lazımmış☺️
mercimeginanne 1haziran bunu aldım e bebekten https://www.google.com/search?q=omo+s%C4%B1v%C4%B1+deterjan+bebekler+i%C3%A7in&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk003xNmy1KZNVX9lhu5aeTYdxRQOdg:1611860014107&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiOysW8pr_uAhWB3YUKHZmUCFAQ_AUoAnoECAIQAg&biw=375&bih=553#imgrc=EH-ThxT_D1aZUM