Gulsah0 bende de yıllardır kabızlık problemi var. Hamilelik şekerinden dolayı diyetisyene gittim, öğle ve akşam yemeklerinin yanına salata ve yoğurt verdi. Akşam 8 den sonra bir şey yemiyorum. Pirinç makarna şekerden uzak duruyorum. Kabızlık problemimde baya azaldı. Umarım sizinde düzelir.