Gulsah0 29 haftalık olacaz yarın kabızlık sorunumuz iki gündür lavaboya çıkamıyorum basür var kanıyor ve karnım ağrıyor şuan çok rahatsızım 😔
Eski9 Gulsah0 ah canım ya valla kabızlık yazan arkadaşlara çok üzülüyorum bende makat çatlağı var çok çekiyorum bende gebelikte azdı resmen. Kesinlikle bol lifli beslen beslenmene dikkat et her sabah akşamdan suya konmuş 4 5 kayısıyı aç karna ye kalan suya da sıcak su katıp ılık bir şekilde tüket sabah kahvaltisinda tahıllı ekmeğini zeytinyağına banarak ye sebze tüket bol meyve ye portakal mandalin armut iyi gelir. Ev yoğurdu kefir tüket kuru meyve ye kuru üzüm kuru dut kuru incir çiğ kabak çekirdeği çok iyi gelir. Yemeğinin yanında salata mutlaka tüket zeytinyağlı. Sebze yemekleri tüket ekmek pilav makarnayı tamamen kesme bu sefer vücut ona alışıyor yapman gereken bunların yanında bol lif alman 2 3 kaşık makarna pilav zararr vermez korkma bol bol su iç 2 3 lt iyi gelmesi gerekir bunların. Şalgam suyunun da bagirsk hareketlerini arttırdığını söylüyorlar mısır da aynı şekilde paketteki mısırı haşlayıp üstüne bol su iç. Aklıma gelenler bunlar genel olarak güzel lifli beslenirsn kabız olmazsın inşallah. Basur içinde ılık su tut duşta leğene vs oturamam dersen ılık su tut çok iyi gelir anestol pomad kullanabilirsin ağrı için biraz içeri doğru sürmen gerek.
Benbenim Gulsah0 bende 13 haftalık hamileyim yeri geliyor 3 gün tuvalete çıkmıyorum doktorum toz ilaç verdi onu kullanıyorum. İstersen doktoruna yaz yardımco olır
Kvsr-klm Gulsah0 ben ölüyorum kardesım acısından o kdar kötüki doktorum basur kremı verdi ama fayda bile etmıyo kanıyo şişiyo ne oturabılıyom ne yatabılıyom aglıcam 3 gündür o dereceyım . Aç karna zeytın yagı iç konposto felan tüket ful sıvı almaya bak corba iç baharat kesınlıkle yeme bol su
Gulsah0 Eski9 ay ne güzel bilgiler vermişsin canım çok teşekkür ederim hepsini deneyeceğim mutlaka yeterki geçsin ☺️
eylmylk Kefir, kuru kayısı, sabahları aç kana limonlu su, zeytinyağında bir gece bekletilmiş kuru incir yağıyla beraber tüketilecek, bol su, bol sebze😊 bunlar rahatlatıyor. Bir de eğer yasak falan değilse günde yarım saat 45 yürüyüş
Havva1995 Ben 7 haftalık gebeyim hemoroid yoktu bende 2 hafta önce bi anda çıktı kabızlık sorunu ve acı çok tükettiğim için gebe olunca cıkmıs olabilir mi geçer mi sonra 😔😔
esra_danis4 Kvsr-klm basur olan yere zeytin yağı sür ve içine tep bunu 1 hafta yap pamuğa zeytin yağı dök oraya koy fazla ayakta durma sol tarafına yat benimde 1 hafta önce çıktı 2 tane meme şeklindeydi çok şükür 1 hafta içinde geçti kabız olduğum için çıktı sanırım
Vuslat23 Aynisiydim hic ugrasma baska seylrrle git 2 kasik zeytin yagi ic bol su birazda evde yuru Allah’in izniyle rahat cikarsin bir iki gunde ac karinla bir kasik yine iç duzene girince gunde 1tanede olsa arada kayisi ye.ama basur kremi sart mutlaka yazdir al.
Gulsah0 Vuslat23 sağol canım basur kremim vardı zaten ben senelerdir çekiyorum hamilelikte kullanılıyor mu acaba diye tereddüt ettim
Eski9 Gulsah0 emin ol geçecek rahat edersin yeterli düzenli yap hepsini kabızlık çok zor çeken bilir dikkat et benim gibi yirtikla uğraşma birde Allah korusun
babyberry Gulsah0 aksine oldukça faydalı araştırabilirsin doktorum da tüketilmesi en gerekli yiyeceklere eklemişti
eylmylk Gulsah0 ben de normalde evde hiç durmazdım ama yürümek çok farklı inanın. Hava güzel olduğunda deneyin bakın bilmiyorum ya da bende çok farketti
Cemre_61 Gulsah0 bende de aynı sorun vardı bir sürü şey denedim ne yazık ki çok Bi etki görmedim doktorum Bi toz ilaç yazdı onu suya karıştırıp içince anca tuvalete rahat rahat çıkıp rahatladım kabızlık berbat bişey ve bende hamilelikten önce yoktu kullandığım vitaminlerin yan etkisi maalesef 😔
Cemre_61 Gulsah0 aynen canım kavuştuğumuz gün tüm hepsi geçecek inşaAllah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🤲🏻