sedrettinyasemin75 acaba sezaryan olcaklarada çatı muayenesi oluyor mu yani ben sezaryan olucam normalde ama dün sancılarım olunca birde 36 haftaligiz daha doktor açılma var mı yok mu diye baktı önümüzde ki hafta yine kontrolüm var normal kontrol acaba niye bakar mı merak ettim tedirgin oldum ilki aciyinca 😊😊🙈🤦