sedrettinyasemin75 Kızlar affınıza sığınarak söylüyorum ben ilişkide bile zorlanan bir insanım ama çatı muayenesi çok kolay geçti inanın 3 4 saniye bile sürmedi burda yazılan korkunç yorumlara hiç inanmayın sadece rahat olun kasmayın hemen olup bitiyor 😊
Aysentass sedrettinyasemin75 kafada bitiyor bence ben de acımayacağını düşünüyorum bir videoda doktor : kendinizi kasarsanız bizde bakmak için zorluyoruz ve canınız yanıyor normalde acılı birşey değil demişti
Melekanne2606 sedrettinyasemin75 Biraz da olsa içimi rahatlattın canım ya benim de yarın çatı muaynem var korkmuyorum desem yalan olurdu yani 😌
Krizantem_ sedrettinyasemin75 Işık tuttuğu doğru mu ,benim çekindiğim nokta da bu utanırım açıkçası 🙈
Bursa97 sedrettinyasemin75 valla bende dün oldum sancım vardı doktor baktı ama benim ki çok acıdı belkide kasıklarım agirdigi için acimistir bilemiyorum tabi herkesin ki farklı olur belki kokrutmak istemem kimseyi yani 😊
sedrettinyasemin75 Krizantem_ Yok hayır kuzum ışık falan tutmadı benim doktorum hiç takma onu sanmıyorum ışıkla bakacaklarını 😊
sedrettinyasemin75 ayseeerl13 Valla benim devlet hastanesi kuzum ultrason yaptığı ve çatı olan yer aynı yan yana direkt orda muayene yaptığı yerde yani
Busranural97 Bende de eliyle baktı biraz can yakıyor ister istemez ama abartılacak kadar değil burda çok acıtıyor deyip abartanlar oluyor bende çok korkarak gitmiştim ama 1 dk bile demedi bitti
sedrettinyasemin75 Bursa97 belki istemeden kasmışsındır kendini canım olabilir herkesin acı eşiği farklı