gulbay90 Kaç haftalıksınız, neler yaptınız, neler alacaksınız? Bu arada e-bebek avmde açılmış, görünce çok mutlu oldum😊
Polats gulbay90 Merhaba ben su an orda değilim ama bu sene içinde tasinacagim insallah. Doğum icin onereceginiz hastane var mi . Internetten araştırdım sanirim bir tane özel hastane varmis fiyat bilginiz ve doktor öneriniz var mı?
gulbay90 Polats sadece bir özel hastane var oraya gidiyorum ben ama doktor seçimi henüz kafamda netleşmedi. Devlete zaten gitmeyi dusunmedım hiç
bozkurt_19 Polats bende özele Özgür beye gidiyorum en başından beri memnunum tavsiye ederim çok iyi doktordur ☺️
Polats gulbay90 Internette yorum okudum hep erkek doktorlardan bahsediyorlardi özel hastaneyle ilgili. Bayan da var mi birde dogum ucreti ne kadar biliyor musunuz? Ben de esimin gorevi dolayısıyla geleceğim ne zaman olacagi belli degil ama doguma kadar gelmis olurum
gulbay90 bozkurt_19 Özgür beye hiç gitmedim ilk haftalarımda Mehmet beye gitmiştim sonra araya zaman girdi inanç beyide çok tavsiye ettiler onada gittim bir defa ama kararsız kaldım bilemedim napıcam😊
gulbay90 Polats Bayan doktor yok özel hastanenin tüm doktorları erkek. Ama eğitim araştırmada bayan doktor varmış.
bozkurt_19 gulbay90 bende inanç beyle özgür bey arasında kalmıştm ama çevremdekiler özgür beyi doğumda daha iyi diye tavsiye ettiler şimdilk çok memnunum ben ☺️
Polats hbsbyksr Devlette yapmayi düşünmüyorum pek bakalim gelince artik karar veririz tesekkur ederim cevapladiginiz için 😊
gulbay90 bozkurt_19 burdanda çok araştırdım inanç beyi sezeryan için çok iyi diyorlardı ama zaten sezeryan istemiyorum Özgür beyede gitsem mi bilemedim bütün doktorları tek tek gezmiş olcam😂😂
gulbay90 bozkurt_19 bugün Özgür beye gittim gerçekten memnun kaldım tşk ederim canım🥰 Bu arada doğum ücretlerini öğrendiniz mi?