Ya şu zıbını bol bol alın diyenleri bi türlü anlamadim ben mi kullanamadım yoksa gerçekten aşırı gereksiz bisey mi bilmiyorum giydiriyorum altini açmak icin bi açıyorum bütün göğsü açılmış cocugun tutturacak bisey yok yelek gibi birsuru para verdim aldim hic kullanmadim atlet aldim cunku hep yakası açılıyor hele 3 6 aylık tamamen çöp oluyor cocuk hareket ettikçe açılıyor yani