Tugba111 her doktora guvenilmiyor hanımefendi biz doktora göre harekekt ettik olanı gördük şimdi çocuk ne uyku ne bişey uyuyamiyo bu doktor hatası yani doktorlat her zaman dort dörtlük olmuyor kendinizi doktora tamamen teslim etmek nedir ki sizinde özgür iradeniz var sizinde kendi kararlarınız var çok bilirim piskopat gibi normal doğum delisi doktorları eğer bir sorun varsa sırf kendi hekimliklerinin üstüne söz soylenmesin diye çoğu bebeği riske atıp diretiyolar doktor kimse felaket tellaligi yapmıyor yani olanı yazıyor
Sonuçta can bu şimdi benim yigenim bilinçsiz ve inat bir doktor yüzünden iki yaşına kadar nefes problemi yasyaacak doktor mu her gece nefes aliyomu diye kontrol ediyor başında bekliyor hayır. Doktorlara bukadar kendimizi direk teslim etmek bana saçma geliyor oyzden doktor anlatır karar ailenindir