Gizemlimmio tercih senin canim tabi ama,sorunsuz dogan bebekler gibi malesef dogum anında da yada anne karninda da kordondan dolayi sorun yaşayan bebekler oluyor.Ya Allah korusun ölüyor yada oksijensiz kaliyor buda beyinde hasara neden oluyor,o kadar çektiğin acida cabası,bide sancıları çekip bebegin nabzı düşene kadar sezeryana alınmıyorsun sonra alınsayda dogum anin psikolojik olarak hasarlı kaliyor.Ben de bu risklerin hic birini almak istemiyorum