prensesannesii_ Şubat indirimden almak için düşündüğünüz araştırdığınız bı bebek arabası varmı? Yenidoğandan itibaren kullansın istiyorum ve arabamizn bagajı küçük olduğu için kapandığında çok yer kaplamasin. Varmı böyle bı bebek arabası 🙈
Birkiz prensesannesii_ joie 4 litetrax kullanıyoruz 3 yıldır kızım için almıştık bi inceleyin isterseniz acılup kapanması kolay tek eksı yönü ve bencede önemli çift yönlü kullanılmıyor soğukta güneşte cevıremıyoruz onun dışında eşim binse gider yanı o derece sağlam 😆
Purpura26 prensesannesii_ e bebekte aklıma yatan bir model olmadı ama fikirlerimi paylaşmak isterim belki sana da yol gösterir. Hafif olsun, tek başına bir yere gidebildiğinde kullana bilmen için tek elle kapanıp açılsın, travel bakıyorsan portbebesiyle birlikte kapansın(her arabada bu özellik yok,toplu taşımada portbebeyi çıkarmak çok zor olur) ben kabin tipi travellerden bakıyorum %90 bunu alıcam https://www.sunnybaby.com.tr/viper-travel-bebek-arabasi-siyah.html
prensesannesii_ Birkiz çift yönlü olmaması bı dezavantaj dediğiniz gibi. Bı bakayım ben teşekkür ederim 🤗
Bim Purpura26 hanımefendi öncelikle sağlıkla mutlulukla kullanın bu bebek arabasını aldınız mı, bende arayış içindeyim
19231923 prensesannesii_ travel almayın o zaman bizim de bagaj küçük o yüzden baston travel aldık joıe briks lx marka gayet hafif
SenaUysal prensesannesii_ minnie123 bende bunu düşünüyorum. Kullanışı hoşuma gitti. Etrafta kullananlar var onlar da memnunlarmış.
ysfali06 prensesannesii_ az yer kaplaması içinntravel almayın o zaman biz travel aldık yok mümkün değil sığmaz bagajımızda küçük değil oysaki ama arabadan bşka birşey almaz. İade ettik. Şmdi joie tourist var onu takipteyiz şubat indirimini bekliyoruz. İsteğe göre pusette takılıyor aparatla birlikte
mrsbiyolog Bizde şubat indiriminde casual cadillac air almayı planlıyorduk ebebekten ama stokta yok gözüküyor şu anda. Gün gün indirim broşürünün çıkmasını bekliyorum bende casual yazacak mı arabaların olduğu yerde diye.
Gigy prensesannesii_ prego ve Kraft düşünüyorum ben ama o ayarlarda e Bebekte bir model gördüm gayette güzel duruyor alan anneler de memnundu reklamlarda veriyor hatta bu ara baby plus olan ,1300 TL sanırım
SenaUysal prensesannesii_ çok aşırı büyük değil tüm tekerler çok rahat çıkıyor bende o yüzden düşünüyorum. Tabi bizim araç sedan bagajı çok küçük değil bence mağazada gidip bak aç kapa katla. Zaten çalışanlara dersen gösterirler daha iyi fikir sahibi olursun canım