derinsart _hasret- ben yaptirdim 10 gün sora sonuç cikti özelde yaptirdim.. nifty testi temiz cikti cok sükür
Asiye_1 derinsart siz ne için yaptırmıştınız nifty testini benim ikili testin sonucu da down sendromu riski 1:50cikti doktorum banada nifty testi önerdi siz nerde yaptırdınız ne kadara yaptırdınız kaç günde çıkmıştı
_hasret- bebeklerim2 sen icini hic sikma peritonolijiye git bende ole yapicam eger cok bunaltcaksan kendini nift yaptir onun tehlikesi yok
kadriye25 Bende dün kontrole gittim mide cebi tam gözükmüyor dedi 😔😔 Ağlamaktan helak oldum perinatolog a randevu aldım ona gidecem. Nolur dua edin
_hasret- kadriye25 inslalh guzel.sonuclar alirsin dua edin bol bol zikir cekinn🙏🙏😊hersey allahtan bu zamanda tevekkul etmek cok onemli onu anladim
WmonallissA kadriye25 bizimde midesi olması gerekenden küçük çıkıyor, dr fetal dna istedi yaptırdık bizde, ama hala araştırıyorum, inşallah düzelmesi için dua ediyorum hep, suyumda sınırda 😞
Meltemgndvn Bende yaptırdım 4 lü tarama testimiz sıkıntılı çıktı. Bu testin sonucu da %99 doğruymuş çocugun yumurtalıklarına bile bakıldı şükürler olsun gayet saglıklı. Yaptırmasaydım stress yaparak bebegimi huzursuz ederdim yaptırdım içim rahatladı
_hasret- Meltemgndvn valalhi bende yaptircam 1haftadir kafami asiiri taktim uyuyamiyorum tranvaya binince nefesim kesiliyo panik atak oldum 1haftadur dua edin nolur hamilesiniz duaniz kabul olur benimde temiz gelir inslaalhhh🙏🙏🙏
CGG _hasret- 2li ve 4 lü testim de 1/560 risk oranı çıkmıştı sınırda falan dedi fetal dna testi önerdi doktorum o yüzden yaptırdım 10. Haftadan itibaren yaptırılabilen bir testmiş 2 li test vs strese girmeden bunu yaptırmak daha mantıklı bence
_hasret- CGG kesinlikle bencede simdi bende herkese ne 2li ne 4lu ugrasmayin die akil.vericem direk kan testi vence genetik test