Ay benimde 17. Haftaya kadar mincik belli belirsiz göbeğim vardı. Ondan sonra her hafta bildiğin ikiye katlanarak büyüdü🙈 şu an 22 haftalığız göya ama dışarıdan bakılınca 7 aylık gibi duruyoruz. O yüzden hiç üzülme sağlıklı olsunlar da içeride varsın çıkmasın göbişler