Deletedmom_5 herkesin hamileligi kendine has kendinizi ve bebeginizi kimseyle kiyaslamayin. 24.haftada izne ayrilirken bile kendi pantolonlarimi giyiyordum hic oyle karnim cikmamisti. Simdi 31.haftamdayim 4.ay gibi diger insanlara gore gobegim, henuz kiyafet almadim dusunun. Ama bundan sonra hizlica bebek buyudugu icin karnim da buyuyecek. Yani demek istedigim Doktor bebek gelisimi ile ilgili bir gerilik demedikce hersey yolundadir yani endise etmeyin 🤗