123alpseda aynı şeyleri yaşamışız ne acı 😔 bende 3 gün öncesi kontroldeydim herşeyi normalken yerle bir olduk 😔 şuan 25 haftalık hamileyim ödüm kopuyor Bi aksilik olacak Bi problem çıkacak diye işte. Kalbinde bagırsağında parlaklık var dediler amniyosentez önerdiler. Ne gelirse allahtan dedim imza attım yazı yazdım çıktım. Soluğu özel Bi doktorun yanında aldım çok iyiysi sağolsun. Onlar geçici şeyler bebeğin sapasağlam ama gelişimi ilerde ve suyu fazla dedi işte kızımı kaybettim Allah oğlumun acısını göstermesin 😔😔