Mervekaynak ben de ilk hamileliğim de doktorum istediği için yaptırdım ama ikinci hamileliğim de doktor gerek duymadı ilkinde sıkıntı olmamış anne baba da da yok şeker şeker yüklemsi bu sefer gerek duymuyorum dedi sadece tokluk şekerime baktı ,bide babam da şeker ölçmek için alet var iki hafta da bir aç tok onla ölçüyoruz sıkıntı yok şuan