Yanmayiz alev alev yaniyoruz valla💥💥 benim bı de midem yanıp asiti yukarı çıktıkça diş köklerine vuruyor sonra da başıma tabi her zaman dişime vurmuyor ama arada böyle sorunlar da yaşıyorum. Mide yanması yaşayınca elma yiyorum helva yiyorum bastırıyor aslında ilacım var ama o da son zamanlarda mide bulantısı yaptı o yüzden kullanmıyorum şurubu.