Derya1453 34 haftalık olup da benim gibi mide yanması yaşayan var mı ?İki gündür o kadar yanıyor ki uyuyamıyorum .Bunun çaresi yok mu ya
Buketkucuk Derya1453 ben 25+3 haftalığım benimde yanıyor ama abartılacak kadar değil sanırım ileri ki haftalarda daha da artacak bu yanmalar 🤦🏻♀️
Ozlem0342 Derya1453 38+1 haftaligim geceleri basliyor ne uyuyabiliyorum maden suyu iciyorum o bile rahatlatmiyor😫😫
Ohaezgi Derya1453 37+2 akşam hiç uyumadım resmen ejderha gibiydim🔥 ne ilaç ne burda tavsiye edilen yiyecekler kesti beni süt içmekten gına geldi yani. Hiç bişey fayda etmiyor yanıyor gitsin😇
Pembe-mavi Derya1453 şurupşar işe yaramadı. En son çare doktorum mide koruyucu verdi. Çok şükür ilk ilaçta gece uyudum. Hergün kullandım. Sonra ilaçlarımı bırakınca onu da bıraktım. Şimdi daha iyiyim. 37 haftalığız
Cemrenin_annesi80 Derya1453 bende 34 haftalıgım 2 3 gün zor uyudum yatarken başlıo bide ama bişey yapmadım kendi kendine geçdi