Bende 32+6 yım. Hamilelik boyunca bulantı kusma yaşamadım Allaha şükür uzun süre de çalışmama sağlık personeli olmama rağmen. Hastalar yanımda kustu ama ben kusmadım allaha şükür bence şanslısınız.
Benim normalde de çok hassas herşeyden hemen tiksinen bi bünyem yok belki ondandır