meraklianne1 bn 7 haftalık hamileyken ramazan ayindaydik 5 gün tutabildim oda açlık şekerim yüksek çıktı ve doktorum oruç tutmami istedi daha yeni hamilesin bebek gelişimi yavaşlar ilerde sorun cika bilir dedi eğer bu bebeği istiyorsan oruç tutma doğumdan sonra tut dedi tabi bnde borç yapmak istemiyorum ama doktorum bu bilgileri verdikten sonra ve tutma demekten sonra tutmadım 25 günüm kaldı şimdi doğum yapalı 48 gün oldu kaç gündür tutmaya niyetleniyorum eşim izin vermiyor sütun kesilir diyor bnde hepsi birden tutmayacagim diyorum yok diyor izin vermiyor bu gün biraz kızdım dedim 25 gün kaza orucum var br de 30 gün bu seneki oruç 55 gün belki sonra ömrüm yetmez üzerimde kalır ona rağmen hayr diyor kızımız aç kalır diyor bn bir gün tutup ik üç gün tutmayacagim öyle sıkıntı çıkmaz diyorum dinletemiyorum ama Mart’ta tutmaya başlarım o zamana kadar kızım 3.5 aylık olur tutarım zorlanmayiz inşallah