meraklianne1 bence çok yanlış kendi fikrim siz oruç tutarak bebeği aç ve susuz bırakacaksınız. Ve 7-8 ay bebeğin özellikle iç organlarının geliştiği toparladığı aylar. Ara öğünler koymanız gereken günde 3 litre su içip bebeğe can verip onu güzelce besliceğiniz aylar. Deseydinizki ilk 1-2 ayıma geliyor olabilir bebek yediklerinizden değil vücudunuzdaki depodan alıyordu ihtiyacını. Oysa durum 7-8 ayda yediklerinizden besleniyor kilo alıp gelişiyor. Sizin fikriniz yine ama bebeğe saatlerce aç kalarak susuz kalarak zarar verme ihtimaliniz yüksek. İç organları hızlı geliştiği bit dönemde uzun saatler çocuğu aç bırakacaksınız. İyi düşünün iyi araştırın doktorunuzdan onay alın ce öyle tutun. Sonra üzülmenizi istemen ama sorun çıkabilir gelişim dönemindeki bebek için uzun saatler beslenmemeniz