Hcrksk Birgulbasegmez2 valla ben 42 bedenim.bikinide 46 beden verdiler bana.normal kıyafet gibi düşünme derim.mesela alt bölümünü sürekli göbeğin büyüyeceği için ona göre veriyorlar.göğüs kısmı için de aynı.
Birgulbasegmez2 Hcrksk hımm öyle mi bilmiyordum canım onu göz önüne alarak almak lazım öyleyse sonuçta eylüle kadar giyilecek bişey çok teşekkürler 😊