Kiymet sancım var kasılmam war ancak acılma yok 1 santimde takıldık kaldık pazartesıye kadar normal olmazsa pazartesı sezeryana alacagm dddı doktorum hem kıymetlı gebelık oldugu ıcın rıske atamam dedı 8 yıllık evlıyım zar zor tedawyle gebe kaldım hemde bebişimiz iri bir bebekmiş pazartesue kdr normal olmazsa doktorumın kararyla sezeryan olcm