Sen1meleksin sancı farklı bişey ya tarifi zor. Ama inan ebene bağlı kolay yada zor olacağı. Seni doğru yönlendirirse kolayca olur. Ben 5 cm açıkla gittim ve 7 saat bana boşu boşuna sancı çektirdiler . Yattığın yerden kalkma yok , yanına kimse giremiyor , telefon yok, ve sadece sırt üstü yatışa izin var. Devlete bu yüzden gitmiycem