Bende diyet yapmaya çalışıyorum🤧 1600 kalori alıyorum toplamda. İşlenmiş paketli gıda tüketmiyorum.
18 haftalığım 5 kilo almışım. Doktorum hızlı gittiğimi söyledi.
İlk 3 ay çok ağrım vardı. Yiyip yiyip yattım resmen😬acaba ondan mı bu kadar kilo aldım🤔
ama artık hergün en az 8 bin adım atmaya çalışıyorum. İnşallah oğlum kilo alır ben zayıflarım ☺️🙏🏻