Sidlya Attent çok şükür geçmiş canım aynen doktoruma kontrolde söyleyeceğim ama iyiki varsınız hele ki ilk gebelik tecrübesiz olunca hemen panik oluyosun ama form sayesinde birbirimize yardımcı oluyoruz rahatlatıyoruz 💕
Attent Sidlya benimde ilk gebelik ama cok evfamli degilim boyle olmam gerçekten cok ise yaradi 8 ayima gircem sukur cok rahat yaşadım hamileliği stres evham uzakdurdum ve ozman iste hersey yolunda gidiyor