Gizem_ar Seduru doktor heralde 2 metre falandı size kısa dediğine göre 😂 bende baştan koydum kafama da olur da gelmezse eğer sezeryan mecburi mi diye merak etmiştim
Seduru Gizem_ar hayırlısıyla sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah devlette yaptım doğumu zaten çok mecbur kalmadıkça sezeryana almıyorlar onunda etkisi kesin vardır normal doğurmamla 😂
hili61 Benim de önden gidiyor daha 33üz 2500 olmuş. Ne yapsam normal gider acaba çok korkuyorum 4ü geçecek diye
Gizem_ar hili61 maşallh cok güzel kilosu benimde o haftada o kadardı şimdi aklımda deli sorular ne zaman doğururum diye 😂