Benim 2 hafta önde gidiyordu canım ben normal istiyordum doktor 4 kiloyu geçerse sezaryen dedi. Suyum geldi normal doğum olarak gittim ama kızım içeride kakasını yapmış acil sezaryen alındım. Ben kafaya çok takmıştım sezaryen olmayım diye diyet bile uyguladık. Yani hayırlısını isteyin yeter. Bebek belirliyor her şeyi.