Kızlar hastanede şeker yüklemesi yaptırdım 2 gün önce değerlerim biraz yüksek çıktı bugün sağlık ocağına gittim yarın 9da gel aç karnına kan alıp açlık şekerine bakalım ama bu akşam 10dan sonra bişey yeme kes dedi bana. Ben yemeğimi felan yedim ama yatmadan süt içerim onudamı içmicem acaba yada 11 12 gibi maden suyu içerim süt ve maden suyundan bişey olurmu acaba sormayı unuttum ☹️