Mybabyizmir canım 9 ay boyumca normal için herşeyi yaptım pilates yürüyüş yeme içme aklına ne gelirse. Hatta son 40+3de randevum vardı herşeçok güzel çok normal kanala girmeye başlamıştı. Ev işi yaptım 2 günde yarım kilo hurma yedim, 20 km yürüdüm, evde spor yaptım. 40+6da doktor randevumda kanalda ilerleyemedğini 1aydır aynı pozisyonda olduğunu söyledi ve akşam sezeryana aldı. Şu anda 2 günlüğüz. Yani diyeceğim sen evde de otursan nasibinde ne varsa sağlıklı olan neyse o olur. Benim arkadaşım hiç birşey yaomadığı evinde oturduğu halde 2 çocuğunuda normal doğurdu. Ben okadar uğraştım sezeryan.