Nurhayat92 ozlmblm ayy canım silik çıktıysa vardır tekrarla yarın yada git kan ver inşallah vardır çok sevindim 🥰
Nurhayat92 Ayseveikimelegi yok canım dün yaptığım için 2 gün daha bekleyeyim dedim cumartesi yada pazar yapıcam adet günüm pazar çünkü
ozlmblm Nurhayat92 cumartesi günü tekrar yaparım ya calisiyorum canim ondan gidip kan veremiyorum ancak iş çıkışı acile gider veririm
Busexxx neslihann87 evet ben gecikmeden sonra test yaptığımda negatif çıktı doktora gitttim kan tahlilimde pozitif çıktı geç döllenme olabilir
Busexxx Busexxx hem de hcg değerim düşük olduğu için idrar testinde çıkmıyor doktora gitmekte fayda var