inci_2020 ben de ilk 3 ay midemden dolayı ve sürekli çıkarmaktan yiyemedim. 18 haftalığım safra sıkıntım da çıktı zorunlu safra diyetindeyim 50 kilo başladığım hamileliğimde şuan 46 kiloyum. (Yasak olan şeyler un şeker yumurta kakao bazı sebze ve kızartmalar) Ne yerseniz yiyin, bebek gelişimini bir şekilde tamamlıyor. Temel besinleri temel öğünleri alın yeter. Tüm doktorlarda böyle açıklama yapıyor. İçiniz rahat olsun ben de kafama çok takıyordum ama takacak bir şey yokmuş🙏😇