Nuray23 Merimex benim karnimda sert bazen bebegin nerde oldugunu da hissediyorum orasi ayri bi sisiyor. 28 haftalikken doktora gittim herseyin yolunda oldugunu soyledi. Magnezyum kullaniyorum. Umarim sag salim yavrularimiza kavusuruz.
sukran97 Merimex benim başından beri öyle 27 haftalığım ikiz birde bebeklerin olduğu yer semsert oluyo nerde olduklarını elimle hissedebiliyorum ama yüz üstü falan yatınca yumuşacık oluyo göbeğim
Sevgiii7 Merimex bende 28 haftalığım karnımda sertleşiyor bebekte zaman zaman bir yere toplanıp sertleşiyor normal bi durum diye duymuştum. Sanırım bu ilk yalancı sancı belirtisiymiş karnın sert olması . Derin nefes alın pozisyon değiştirin .
Soe Ozge20ulu ya evet aslında o ne saçma bi açıklama 🤣 ama doktor da öyle diyo iç karnın dardır diye 🤣
Buketkucuk Merimex benim ara sıra oluyor o şekilde. 25+3 haftalığım tam şuanda da karnım aynı anlattığınız şekilde. Hatta bugün süt içtim kesin o yüzden gaz oldu falan dedim az önce kendi kendime. Nedeni ne bilmiyorum ama bana da oluyor ara sıra
Zafsim0801 Merimex benımde genelde akşamları karnım suanda yanıyor resmen heryeri gergin bu nedendir acaba