Merimex Bu gece 29 oluyoruz karnım gergin ve sert arkadaşım söyleyince dikkat ettim normal midir böyle olması acaba deri ile alakalı mı
Soe Merimex bence deri ile alakalı benim 15+2 göbeğim hemen çıktı ve aynı sizinki gibi sert ve gergin. Normalde göbeğim yoktu iç karnımda darmış demekki
Eylul58 Merimex Şuna dikkat etmelisin, sertlik bebekten ise ve sürekli oluyorsa doktora gitmelisin kasılma deniyor Karin şişliği ise kabizsan ondan da olur mesela
Bibliophilia-1991 Merimex pozisyon değişince yatınca yada yürüyünce geçiyor mu ne kadar süre öyle kalıyor
bendeonudiyorum Benim de 36. Haftam bitiyor ve aynen anlattiginiz gibi şu anda.. Cok endişelendim, inşallah gazdir kötü bir şey yoktur
Merimex bendeonudiyorum kötü birşey olduğunu sanmıyorum yani umarım değildir ama böyle biraz daha verilse karnım yarılır gibi yani
Merimex Soe benim de çıktığından beri yumuşak olmadı hiç karnım göbek deliği falan içe dönüktü şuan göbek deliği düzleşti yani baya.
Fatooooooo Soe benimde dediğini gibi oldu sağlık ocağına tetonoz aşısı olmaya gittim kasılmam var diye yürümekte bile zorlanıyorum dr danışın dediler dr izinli pazartesi randevum var dr msj yazdım yaptırma bekle dedi endişeliyimde20+3
Zafsim0801 Merimex benımde genelde akşamları karnım suanda yanıyor resmen heryeri gergin bu nedendir acaba
Merimex Dilara1903 nasıl yani mesela yatarken ne tarafa doğru yatiyosam o tarafa eğim oluyor öyle dik kalmiyo yani
Merimex Eylul58 ilk gebeliğim ve kasılma vs bir bilgim yok ayırt edemiyorum :/ ama karnımın geneli sert ve bazen dokunduğumda bebeğin nerde olduğunu anlayabiliyorum hissedebiliyorum yani onun sertliğini ayrı olarak
Merimex Bibliophilia-1991 karnım büyüdüğünden beri gergin genel olarak şuana dek bı sorun çıkmadı suyunda plesanta da bebekte vs. Bilemiyorum randevum Şubat’ın ilk haftasında
Bibliophilia-1991 Merimex normaldir rahimden zaten herkesin sert olur ama mesela benim bazen taş oturuyor gibi aşırı sert oluyor bir kaç saniye yalancı kasılma bunlar senin de öyle olabilir 30 haftadan sonra başlar rahim kendini alıştırır doğuma böyle bebekle alakası yok rahim meselesi
Sevgiii7 Merimex bende 28 haftalığım karnımda sertleşiyor bebekte zaman zaman bir yere toplanıp sertleşiyor normal bi durum diye duymuştum. Sanırım bu ilk yalancı sancı belirtisiymiş karnın sert olması . Derin nefes alın pozisyon değiştirin .
Asyagok Benim öyle olduğunda su içiyorum şöyle düşünün 1 litreyi bir saatte tüketmeye çalışıyorum biraz yumuşuyor ilgisi var mı bilemiyorum ama bi deneyin isterseniz
1prensesgeliyor Merimex benimkide öyleydi ben normal saniyordum doktorum ultrasonla bakarken farketti ve adalat diye ilac verdi o yumusatti
Minalya_2 Merimex bu durumlarda magnezyum iyi geliyor kullanıyor musunuz bilmıyorum ama baya rahatlatıyor