Kizlar merhaba , öncelikle Allah butun hamişlere sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah.Kızlar ben yabancı uyrukluyum evlenirken eşimin kayıtlı olduğu sağlık ocağına gitmiştik hani tesmi nikah için kan tahlili isteniyor ya orda beni kayıt ettiler mi etmediler mi bilmiyorum birşey anlamadım.Ben 25 haftalık hamileyim ve hiç aşı olmadım ilk gebeliğim,aşı olmam mı gerekerdi ne yapmam gerek ?Sağlık ocağına kayıtlı olmayabilirim. İyiki denk gelmişim bu posta☺️