Gulefsan Merhaba güzel anneler sanırım hamilelikte anneye aşı yapılıyormuş ben şuan tam 11 haftalığım aile hekimim aramadı daha acaba aşıları kaç haftalıkken yaptırdınız?
Atesbeyinannesi Gulefsan Canım aile hekimine hamileliği bildirdin mi onlar da takibini yapıyor normalde 2 doz tetanoz var biri 18 ya da 19.haftalarda vuruluyor ya da sizi ebe ne zaman çağırırsa diğeri birkaç hafta sonra
Busravealp Zehraus bildirmek zorunda değil sistemden onlara bilgi gidiyor zaten ben bildirmedim ama zamanı gelince beni yinede aile hekimim aradı
Eminos123 Ydgrshn bebegin hareketlerini hissettiniz mi bebek hareketi hissedildikten sonra yapilmasi gerekirmis
Gulefsan Atesbeyinannesi aynen bildirdim 8haftalıkken giriş yaptılar ama daha erken demekki ondan aramadılar beni
Zehraus Busravealp evet öyle de bazıları takip etmiyor dikkatlerinden kaçıyor, aşı zamanı arar zatrn de beni ayda bir durumun nasıl diye arıyorlar ben hamile olduğumu öğrendiğimde arayıp bildirdim
Gulefsan Busravealp valla kan testi yaptordıktan sonra yana yakıla kaç kez aradılar kalbini duydunuz Mu diye kalbi duymadan daha sisteme girdiler
Bsmlh Gulefsan 20 hafta tetanoz 1.doz 24 haftada 2.doz aile hekımıne kayıt açtıysanız ararlar mutlaka
eilik Haftadayım ilk dozu dün yaptırdım, aile hekimliği sizi aramazsa, siz bildirin bence. Beni kendileri arayıp çağırdılar ama sistemde görmedikleri oluyormuş. 32. Haftada tesadüf görmüşler birini bazen sistemde gözükmüyormuş 🥰☺️
Busracobann Gulefsan ben dün oldum ikinci hamileligim 18 haftada tetanoz aşısı yapıldı kolum taş gibi çok ağrıyor