Sema99 ayse6161 35+2 2200 suan bekliyoruz her an doğum olabilir suyum fazla çünkü bekliyorum her an tetikte
Ozak Elaali maşallah iri bebek olacak 😊 benimde 32. Haftada 2300 kusurdu doktor şekeri vs yasakladı size de birşey dedi mi
BegmkbraKansiz Elaali maşallah çok değilmi bende 3 hafta önce girmiştim 2300 gramdı doktor 4 bulur demişti amaba 3000 olmuşmudır 😄😄 pazetesi kontrol var
melekyildirim 33 haftalıkken 2100 kiloydu 😍 3 kilo olanlar 41 kere maşşalah daha nediyim bi yerde demeyin hatta yazmayın bile buraya nazar felan değer mazallah 🙈
Elaali Ozak ayse6161 melekyildirim BegmkbraKansiz Doktorum herşey iyi güzel dedi bilmem son zamanlarda yavaşlıyor kilo alımı normal bence 🙂
Eymeneda Ozak bende bugun gittim konttole 32+4 haftalığızz 2400 dedi 😥 banada şeker vs. Yasakladı inşallah doğuma kadar koruya bilirim kilomuzu yoksa sezeryan kaçınılmaz son 😢
Bernaaa 33+3 te 2250gr. Boyuda 46cm.di benim kızım boylu ama zayıf olcak galiba..salı günü gene kontrolüm var bakalım kaç gr.almış...
Alpereninannesi Ayktskne inan ekstra hic bisey yemiyorum bebege yariyacak kilo aldiracak diye.ben dogumdan korkuyorum nasil doguracam kilosu fazla olmasin dogunca alsin diye.benim oglanda aldi basini gidiyo😂
Esmmaa FeriDEniz 33 haftalıkken ben gittim geçen hafta, 2 kilo 35 cm dedi ama şimdi kağıda baktım 5.80 cm yazıyor 7 ile çarptığımda 40 çıkıyor doğru mu🤔 kafam karıştı şimdi Hatta boyu 2 hafta geriden dedi doktorum bana, sütü çoğalttıysan genetiktir dedi